reede, 31. mai 2024

Mehed minu elus

 Ei, siin ei tule juttu mu vanadest armulugudest ega tulevastest unelmatest. Lihtsalt räägin ära, kuidas ootamatult üksikuks jäänud naine leiab abimehi oma olmeprobleemidega hakkama saamiseks. Matuste korraldamisest ma üle rääkima ei hakka, eks see oli ka paras katsumus, mis lõppes kõigi asjaosaliste jaoks positiivsete emotsioonidega. Nagu öeldakse, ilus matus oli, mille me Toomase pojaga koos korraldasime.

Sealt edasi algas minu korteri tühjendamise protsess. Tavalise üürisuhte lõppedes kolib üürnik oma kraami välja ja reeglina koristab, ehk viib korteri samasse seisukorda, nagu see oli. Meil oli see pikem protsess.

Kõigepealt kolisime nende ühetoalisse korterisse Toomase tütre. Selle korraldas samuti Toomase poeg oma sõpradega. Toomase tütar nägi esmakordselt KÜ arvet, mille küll veel mina kinni olin maksud, aga mida ta järgmisel kuul ise maksma peab hakkama. Ta küsis, et misasi see resevfond on ja kas see tuleb ka  uue kuu arvele. Jah, tuleb, ja sinna võib veel lisanduda laenusumma, kui korter läheb renoveerimisele. Siiani ei osalenud ta neis maksetes mitte kõige vähematki.

Järgmine oli Toomase retrotehnika kolimine, mille ta poeg enda peale võttis. Kas tal õnnestub sealt midagi müüa, või kujuneb sellest tema suvilas isa memoriaalmuuseum.

Prügimäe tripist rääkisin eelmises postituses. Seal oli abiliseks Toomase sõber ja sugulane Raivo. Lihtsalt imestan, millal ja kuidas Toomas mu keldri seda jama täis kandis. Oli, kuidas oli, miks ta seda prügikasti ei viinud, aga küsida pole enam kelleltki.

Järgmine samm oli korteri koristamisne ja korrastamine. Ja üllatus-üllatus, siin oli parandamist vajavaid asju rohkem kui üks. Kui mu väimees aitas kokku panna uut söögilauda, sest vana diivanilaua klaas oli lõhutud, ja ma tõin oma vana diivanilaua sinna asemele, siis nägime, et katki oli ka köögukapi uksehing. Väimees seda parandada ei osanud ja niii tekkis mul tunne, et pean veel uusi abilisi leidma. Ja kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Mulle meenus üks mu raamatupidamisklient, kes valmistab ise mööblit. Ja ilmselt teab ka, kuidas seda parandada. Nii katkisi kummutisahtleid, uksehinge, allakukkunud kapiriiulit jms. Poisid tulidki esmaspäeval kohale ja tegid korda mitmeid katkisi asju. Sel nädalal tulevad nad uuesti ja teevad korda need ülejäänud probleemid, mille jaoks neil polnud kaasas vastavaid vahendeid Missugune rõõm oli näha noori mehi tegemas tööd, mida nad oskasid. Tööd tegevad mehed on ikka hindama´tu ressurss.

Ja siis, vaadates vannitoa seisukorda ja kraadiklaasi, otsustasin, et ei jaksa ise sellega tegeleda. Nagu ma natukegi pingutan, hakkab higi mul silma voolama. Hea, kui ma oma kodu jaksan enam-vähem talutavas korras hoida. Tellisin koristusfirma, mille esindaja saabub homme. Loodame parimat, kuigi mööblifirma poiss ütles, et pärast nende maja remondijärgset koristust, mis läks maksma 300 eurot, pidid nad ikka ise üle koristama. Aga no loodan, et abiks ikka.


Kommentaare ei ole: