neljapäev, 2. veebruar 2023

Ma ei suuda

 ... nutmist lõpetada. Täna suri mu vend, täpsemalt öeldes ta leiti täna surnuna oma kodust. Eks lahkamine annab andmeid, kui kaua ta seal oma köögipõrandal surnuna lamas. Ta elas üksi, ja naabritel tekkis kahtlus viimase nädala jooksul, et ta ei ole toast väljas käinud ega ahju ja pliiti kütnud.

Ma ei mäleta, et ma oma ema või isa surma puhul nii palju nutnud oleksin. Kusjuures, mul oli seoses vennaga rohkem muret kui rõõmu. Aga nüüd, kui ta on surnud, on mu lein arusaamatult suur.

Ma ei tea, millal ma täna öösel suudan uinuda. Alksi on kulunud juba ülearu palju, aga see ei suuda mind uimastada.

9 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Mul on sinust kahju.
Aga temal enam muresid pole, hoia sellest kinni.

konn, lendav konn ütles ...

Leinaga ei saa võidelda. Soovitatakse erinevaid asju leinast ülesaamiseks, aga aitab end ikka inimene ise. Kui aitab väljakirjutamine - siis kirjuta, kui rääkimine - leia jutukaaslane, kui karjumine ja millegi lõhkumine - siis teegi nii!
Minu kaastunne.

SG ütles ...

Siis kurvasta ja nutagi, hingepõhjani.
Minu siiras kaastunne!

Anonüümne ütles ...

Tunnen kaasa, kallis Bianka. Pea vastu!

kristallkuul

helle ütles ...

Kurb on kaotada venda, keda oled tundnud sünnist saati.
Tunnen kaasa.

HelveL ütles ...

Kaastunne Sulle...

Bianka ütles ...

Tänaseks on nutud nutetud ja algab praktiliste küsimuste aeg. Missugune ärasaatmine ja kremeerimine, keda kutsuda jne. Kuna õiged pärijad ja otsustajad on pojad, siis hakkan tasapisi ennast protsessist välja tagurdama. Rahaliselt toetan, aga see pole minu teha, mis ja kuidas.

Tegelikult oli see saatuse või Jumala poolt halastus, et järjest kehvema tervisega vend ei pidanud kolima ei sotsiaalkorterisse ega hooldekodusse. Nagu ta ütles, tahan surra oma kodus. Ja seda ta ka sai.

Minul on hea meel, et septembris käisin teda vaatamas, ajasin ta asju ja viisin puhast pesu ja muud vajalikku. Ega ta neid varusid jõudnudki 4 kuuga ära kulutada, aga mul on süda rahul, et tegin, mis vaja ja nägin ta veel ära. Enne lahkumist.

Ritsik ütles ...

Minu kaastunne.. Tõesti lohutav, et venna soov läks täide ja hea, et said temaga veel sügisel kohtuda.

tegelinski ütles ...

Lahkumised teevad haiget neile, kes jäävad.
Tema sai puhkama.
Aga mälestustes on ta ikka alles, ei kao kuhugi.
Kaastunne Sulle...