pühapäev, 17. märts 2024

Magada tahaks

 Ja ma mõtlen magamist öösel, aga mitte püeval. Õhtul ei taha mul uni tulla ja öösel ärkan ebasobival ajal üles. olgu see kell 3 või 5.

Aga päeval tahaks ma kogu aeg magada. isegi kui ma annan pärast hommikusööki järgi kiusatusele veel korraks suigatada, kui ööuni polnud piisav, siis see ei tähenda, et ma pärast ärkamist väljapuhanud oleks. Ikka uimane ja unine. Kuni pärast lõunasööki kipub jälle tukk peale. Ei, mulle meeldib, kui uni ise,ilma tablettidetta tuleb, aga valel ajal. Ja ma kahtlustan, et süüdlane on mu uus antidepressant.

Jah, nagu räägitakse, algul lähebki asi hullemaks, aga siis peaks hakama paremaks minema.Olen nüüd 3.nädalat seda rohtu võtnuid ja kogu aeg olen nagu vati sees, uimane, teovõimetu-Perearstiga kohtun nädala pärast. kui selleks aajaks pole olukord paranenud, lobun uue rohu katsetustest. Olen lihtsalt vanamoodi masendunud ja teovõimetu, aga mitte unine.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sama siin, kahel päeval polnud suuteline tööle minema. Pärast libedaga kukkumist kuu aega tagasi, sain ka mingid nn. Ärevuse vastu tabletid. Alguses polnud häda,
Aga siis tekkis väsimus ja süda oli paha

Anonüümne ütles ...

Emmeliina olen

Bianka ütles ...

Mul on esmaspäeval aeg arsti juurde, mõtlesin, et sinnamaani veel võtan neid tablette, aga ei suuda. Jätan tänasest katki, saagu mis saab.

Anonüümne ütles ...

Tegin niisamuti, mingi jama on nendega- või meie põlvkond pole selliste nn.mürkidega harjunud. Pidin peaaegu tööluusi saama, sest jäin lihtsalt magama kuigi ärkasin kell kuu ja mõtlesin, et tulin kümme minutitsestcsestjäin

Anonüümne ütles ...

Telefoniga on raske, emmeliina olen

Skarabeus ütles ...

Mina lasin elus esimest korda unerohtu kirjutada,millest võtan vaid veerandi,kuigi tablett ise pisike ("Somnols").Töökaaslane ütles,et tema sööb õhtuti paratsetamooli,pidada ka hästi aitama(?)
Aga see päevane "tukk" jne.tuleneb ilmsest ikkagi kuigivõrd vanusest,masendushood (ntx minul) ilmselt geenidest.

Bianka ütles ...

Enne seda, kui hakkasin seda rohtu võtma ja samal ajal tekkis oht, et mul võib olla vähk, sellist päevast uneisuse asja polnud. Nüüd tahan rohu võtmise lõpetamisega selgeks saada, kas asi oli rohus või vähiriskis. See pidi ka inimesi uniseks ja väsinuks tegema. Ainult kuu aega veel oodata... ühest küljest pikk ja teisest küljest päris lühike aeg-