neljapäev, 28. märts 2024

Üksi

 Päriselt ma pole üksi, mul on perekond, sõbrannad, isegi head naabrid.

Aga mu elukaaslane Toomas on mind maha jätmas. Mitte mõne teise kenama ja noorema naise pärast, vaid päriselt lahkumas.. Ta on koomas, ja ta ajus on massiivne verejooks,  mida pole võimalik mingi opiga parandada. Insulte on kahte liiki, ühel juhul tekib veresoones tromb ja sellega saab veel midagi päästa. Teisel juhul lõhkeb veresoon ehk aneurüsm ja siis on kogu aju verega üle valatud ega suuda enam taastuda.

Nii tundub olevat ka minu mehe puhul. Ta on koomas ja on vaid päevade küsimus , millal ajutegevus täelikult lakkab ja hingamismasin seinast välja tõmmatakse.

Täna käisin temaga hüvasti jätmas. Kuna arstid ütlevad, et mingit paranemisvõimalust pole, siis tuleb selle kaotusega hakata kohanema. Vahet pole, mis surmakuupäevaks saab, aga tagasiteed enam pole.

Miks tema, kes tundus palju tublim ja tervem kui mina? Ta nägi internsiivravi palatis välja nii rahulik ja terve, nagu teeks kohe silmad lahti ja küsiks, et miks ma haiglas olen ja mis teie siin teete.

17 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Ohh. Kui oleksin usklik, siis palvetaksin teie eest. Aga praegu saan ainult soovida - ole tugev.

Kaamos ütles ...

Mul on sinust kahju. Sama rada käinuna tean kui raske see on. Hoia ennast sel teel.

konn, lendav konn ütles ...

Kohutav on mahajääjatele teadmine, et midagi ei saa teha:(

helle ütles ...

Kurb. Tuleb leppida kahjuks, et nii ongi elu.

Emmeliina ütles ...

Ei oska kohe midagi öelda. Elu raputab Sind igast küljest. Mida vanemaks, seda raskem on kaotus minu meelest.

Ritsik ütles ...

Oh aeg, selline uudis :(. Rahu ja hoidmist sulle!

Bianka ütles ...

Täna, Suurel Kannatustereedel kell 17.30 lõppes Toomase maine teekond. Jumal küll, kui suur ja tühi koht temast mu hinge jäi

Alice ütles ...

Tean mida Sa tunned. Olen selle mitmeid kordi läbi elanud. Kallistan ja soovin jaksu

Ritsik ütles ...

Tunnen kaasa. Head ühised mälestused jäävad alati sinuga..

TT ütles ...

Kurb ja kahju.

Mariliis ütles ...

Biankakene, kui ootamatu see on. Tunnen südamest kaasa. Kohutavalt kahju. Uskumatult kahju. Pea vastu, mitte midagi muud ei oska soovida. Paljud on mõttes sinuga.

kristallkuul

HelveL ütles ...

RIP

Anonüümne ütles ...

Taevakene küll...Alles ma lugesin seda peatükki:"pühapäev, 25. juuni 2023
Perekond"

Epp ütles ...

Tunnen sulle kaasa, kõigest südamest.

SG ütles ...

Tunnen südamest kaasa!

mustkaaren ütles ...

Tunnen Su kurbust.

helle ütles ...

Tunnen kaasa südamest.