esmaspäev, 8. aprill 2024

Erimeelsused

 Ma poleks arvanud, kui palju erimeelsusi tuleb välja ühte meile köigile armasa inimest mahamatmisel.

Kuna ta viimasel hüvastijätul nägi hea välja, siis ei näinud ma avatud kirstuga hüvastijätus mingit probleemi. Aga ema ütles, et tema ei suuda oma poja laiba kõrval rohkem seista. See, et ülejäänud matuselised oleks tahtnud lahkunuga hüvasti jätta, polnud oluline. Andsin alla perekonna soovile, külmkambrist läheb Toomas otse tuhastamise ja ära ssaadame tema urni pildga. Kes olen mina, et vastu vaielda.lähisugukaste soovile, Aga kui hakkasime peielaua asju ajama, siis läksid meie suusad ikka täitsa risti. Nemad tahtsid peiesid pidada argobaaar,ee ,kus eelroaks on hartso supp ja lisaks täidetud baklazaanid. jne.

JAs siis ma  ütlesigi, et see ei lähe mitte. Meil on Eesti matus, mitte Gruusia oma-.Ja asusin uut kohta otsima .

Selle ma ka leidsin, aga poeg oli väga kriitiline. Täna käisiame koos vaatama seal ära ja olime mölemad rahul-..Jumal kui keeruline see kõik olema peab. Aga no ma ei saanud nõustuda mingite Gruusia toitudega  matustega ja saime head Eesti matused. Pukha rahus,Toomas! Sinu eest on hoolt kantud psrimal viisil

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minul õnneks sugulased ei olnud huvitatud elukaaslase matustest ja sain teha just nii nagu südames tundsin ja õigeks pidasin. Minu hinges on rahu ja arvan,et ka minu elukaaslane seal kuskil kaugel tunneb,et temast ikkagi hooliti.
Sulle soovin meelerahu,jaksu ja vastupidamist.

mustkaaren ütles ...

On seda siis vaja. Ärasaatmise asjus peaks ikka kokku leppida suutma, hiljem võib igayks ise jätku...pidu teha, kus aga soovib.
Sulle aga rahu sydamesse, sest oled andnud oma parima ja armastanud.