kolmapäev, 17. aprill 2024

Sõbrakutse

 FB saadab mulle ülepäeva mingeid sõbrakutseid, eriti väljamaa meeste nimedega. Need kustutan kõhkluseta otsekohe. Eile aga tuli sõbrakutse ühelt sümpaatse olekuga  eesti mehelt, kellega mul oli ka üks ühine sõber. Lisaks tema postitusi sirvides tundus, et võiks ju kutse vastu võtta. Näiteks oli ta maalimisest huvitatud, tal olid head maalid, lisaks oli tal põnevaid pilte loodusest ja oma kodust. Ärge nüüd arvake, et ma kohe hakkan uut meest otsima, kaugel sellest. Ma ei usu, et ma enam üldse mingi suhte loon, ammugi nüüd ja kohe. Aga kuidagi kahju oli seda kutset kustutada. FB sõber, kellega vahest kurval hetkel vestelda, oleks meeldiv ega kohusta ju millekski. Kusjuures üks teine nn. FB-peika, kellega aeg-ajalt vestlen, mul juba on. Teda ma tundsin enne Toomasega tutvumist ja meil jutt klappis väga hästi.

No ma siis küsisin selle uue sõbrakutse saatja kohta meie ühiselt tuttavalt. Ega ta mulle palju infot ei andnud, aga ütles, et mees on pärit Lõuna-Eestist ja neil on palju toredaid ühiseid sõpru. Nõnda siis otsustasin, et sõbrakutset ma praegu vastu ikkagi ei võta. Mu tuttavad kukuks pikali, et otsin uut meest nii kiiresti, et vana pole veel jahtudagi jõudnud. Tegelikult olen ma ikka veel nii suures leinas, et vaevu saan omaendagagi hakkama. Ammugi siis veel kellegagi kohtuda. Siiski otsustasin kirjutada sõnumi sellele mehele, et ma esialgu ta kutset vastu ei võta, sest võõraste kutseid ma ei aktsepteeri. Aga võime sõnumeerida ja õppida teineteist paremini tundma. Eks siis paistab. Ükskord pean ma ju eluga edasi minema ja keegi, kellega koos maalida, oleks väga hea variant.

Oma leinast ei öelnud ma midagi, sellest edaspidi. Eks paista, kas ja mida ta vastab. Ja siis küsin, miks ta mulle selle kutse saatis. Kas meil on veel ühiseid maalivaldkonna  või siis Lõuna-Eesti ühiseid tuttavaid. Või on ta lihtsalt selline, kes saadabki igaks juhuks õngitsuskutseid.

5 kommentaari:

TT ütles ...

FB sõbrakutsetega tasub alati ettevaatlik olla. Eriti kahtlased kutsed on just tuttavatelt ja neilt, kes juba olid sõbrad. Tihtipeale on nende kontosse sisse häkitud ja kutse saadetakse nende nime või pilti kasutades. Tuttavate puhul uuri alati enne järgi kas ikka nemad ise saatsid, vestlusest saad tavaliselt aru kas tegu õige inimesega. Nii kord kuus tuleb minulegi sõbrakutse, mida alati ignoreerin kui teksti ja selgitust ei kaasne, kui kaasneb (seni pole juhtunud) uurin täpsemalt, et kindel olla.

Bianka ütles ...

Ilmselt on tõesti tegu kahtlase kontoga. Minu sõber teda isiklikult ei tunne ja teab vaid ühiseid sõpru. Sellist võõrast ma sõbraks ei võta

Emmeliina ütles ...

Sama siin. Langesin lõksu, kui sõbrakutse saatis teretuttav, endine poliitik Marko Pomerants. unise peaga ei kaalunud ja vajutaasin "nõus". Sellele järgnes kirjavigadega ja sisutult totakas tänukiri. Oi kui piinlik mul oli!

Anonüümne ütles ...

Mingeid inimesi pakub ka FB ette, ta leiab seoseid. Aga hästi imelik on ikka see, kuidas iga päev tuleb sõbrapakkumisi mingitelt Rinaldo-Ronaldinidelt. Ükskord tuli mulle kaugelt tuttavalt sõbrakutse. Võtsin vastu, ja see hakkas kohe soome keeles puhuma. Hiljem selguski, et mingi libakonto, ära varastatud. Seepärast ma olen väga ettevaatlik.

helle ütles ...

Eelmise kommentaari kirjutas Helle