pühapäev, 21. aprill 2024

Tahan sind

Arvestades mu viimase aja saatuselõõke ja teisipäeval eesootavat operatsiooni, saatsin ma oma viimasele raamatupidamise aastaasruande koostamise kliendile kirja, et otsigu uus raamatupidja,  mina ilmselt pole piisavalt vormis, et seda ära teha. Ma ei maininud talle, et mul juba on üks regulaarne käibemaksukohulasest maksja ja tema igakuine makse, mis on  stabiilne bisness, erinevalt tema susser-vusseritega, pole seda raha väärt.

Esialgu vastas ta emeili teel, et kahju küll- Aga siis helistas nädal hiljem ja ütles , et tahab ikka  mind. Ükskõik, millal ma jälle töövõimeline olen. No  missugune naine suudab vastu panna täitsa sümpaatsele mehele, kas tahab vaid teda. Olgu või raamatupidajana.

Aga ma pean talle ära ütlema, et ärgu toogu mulle enam ampel-lilli, ma ei viitsi neid enam poputada-

4 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

See mees on kaval. Ta teab, et Sa oled tark, teised tema businesse "korras hoida" ei oska. 😀

Bianka ütles ...

Kui temast sai mu klient, siis ta ütles, et tema eelmine raamatupidaja ei vasta tema kõnedele.
Kui olin ta dokumente näinud, siis ütlesin, et ma mõistan, miks ta enam seda raamatupidamist teha ei taha.

Eks ma taltsutasin ja õpetasin teda firma ja isiklike ostude vahel vahet tegema ja lõpuks oli dokumentatsioon enam-vähem. Aga nüüd kavatsen hinda tõsta ja eks siis paistab, kas ta ikka tahab mind või otsib mõne odavama akternatiivi.

Anonüümne ütles ...

Kui suure aastakäibega ettevõttega on tegemist? Viie-, kuue- või seitsmekohaline?
Patoloogiline uudishimu.

W

Bianka ütles ...

Väike 1-mehefirma, kellel on 2 korterit väljaüürimiseks. Probleem selles, et ta tahab firma kuludesse panna ka isiklikke oste, või on need tseki peal segiläbi. Kui on firma kaardiga makstud, on raske ignoreerida.