reede, 25. veebruar 2022

Uus reaalsus

 Vaatamata kõigile luureandmetele ja teistele sõjalise ohu hinnangutele, ei uskunud ma, et Putin tõepoolest alustab sõda Ukraina vastu. Ma arvasin, et ta lihtsalt hirmutab ja talle piisab neist Donetski ja Krimmi pseudovabariikide väljakuulutamisest.

Ja nüüdseks teist päeva on tegelikkus jõhker. Ukrainat tulistatakse rakettidega ja pommitatakse lennumasinatelt, lisaks rünnatakse pealinna Kiievit Valgevene poolt maavägedega. Kannatavad nii militaarobjektid kui tsiviilelanikkond. Venemaa õigustusi selleks agressiooniks ma siinkohal kirja panema ei hakka. Sest need on täielikult absurdsed.

Ja kuigi ma olen õnnelik, et meie riik pole seekord rünnakute esimene sihtmärk, siis arvan, et selle sõja alustamise kuupäev, ehk meie iseseisvumise aastapäev, pole mitte juhus. Sellega saadeti ka meile sõnum, et teie pidupäev pole mitte pilvitu või iseenesestmõistetav. Olgu teil NATO vihmavari või mitte. Meie, ehk kunagine NSVL teeme, mis me tahame, endise impeeriumi taastamiseks. Tahaks loota, et Putin hindas oma võimeid üle.

Aga kui tal õnnestub nüüd alistada Ukraina, siis kus on tema ambitsioonide piir?

Ja kuna ma ei näe, et Ukraina lipu lisamine FB profiilipildile midagi muudaks, siis ma seda ei tee. Oma EV sünnipäeva tähistamise postituses ütlesin, et ukrainlaste toetuseks joon pitsi nende toodetud viina. Ja lisan täpsustuseks, et venelaste tooteid edaspidi ei osta.

Aga oma rahalist toetust Ukrainale olen valmis kandma vaid usaldusväärsele allikale, mitte suvalisele FB lingile, mis paneb välja Ukraina lipu.

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Hea, et kirjutasid ja hästi kirjutasid. Reaalselt, emana, vanaemana.

Bianka ütles ...

Tänane meeleavaldus Ukraina toetuseks Vabaduse väljakul oli võimas. Ja selle meeleoluga kaasa minnes lisasin minagi oma profiilipildile Ukraina lipu.

Lisaks sain ka adekvaatset infot, kuidas saab annetada. Täpsemalt ukrainaheaks.ee