kolmapäev, 25. jaanuar 2023

Minu MMS

 See lühend MMS tundus mulle kangesti tuttav omaaegse kloorilahusega seoses. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Minu MMS tähendab multimeedia sõnumit ehk pilti või videot, mis on saadetud SMS-sõnumite kanali kaudu. Mida mul oma suhteliselt uues Galaxy A70 telefonis  ei ole kordagi õnnestunud avada. Kuni tänaseni. Ega neid MMS-sõnumeid mulle eriti ei saadetudki, sest olen oma tuttavatele öelnud, et minu telefonis nad ei avane. Miks, arumaeimõista, aga nii on.

Laupäeval oli mu ämma juubel, ja kui juubilar mulle hiljem saatis MMS sõnumina pildi, ei hakanud ma talle ütlema, et saatku meilile või messingeri kaudu, sest seda ta nagunii ei saa teha. Muidugi oleksin võinud oma elukaaslase kaudu selle pildi saada, aga mul läks süda kurjaks. No miks mina ei saa MMS sõnumit avada, kui teised nagu ämm või elukaaslane oma tükk maad vanemate telefonidega saavad.

Otsustasin siis Telia klienditoe abil selgust saada. Juhendeid ja KKK foorumit lugesin ka, aga abi sealt ei leidnud. Esimene klienditeenindaja saatis mulle seadistussõnumi ja soovitas telefonile restarti teha. Ei olnud sellest abi. Nägin ainult, et seadistussõnum oli mulle saadetud ka varem, kui üritasin MMS sõnumit avada. Ja telefon vastas mulle endiselt , et sõnumi avamine  ebaõnnestus, proovige hiljem uuesti. Klienditeenindaja veel küsis, et ega mul liiga vana telefon ei ole.

Kui olin kõik teinud, ja tulemust polnud, helistasin uuesti klienditoe telefonile. Ja sealt sain teise teenindaja käest seekord ülimalt lihtsa ja lakoonilise nõuande: WI-FI kaudu internetis olles MMS ei avanegi, peab olema mobiilse interneti abil ühenduses. Tere-talv! See võiks ju olla igasuguste juhendite või foorumiküsimuste esimene lahendusvariant. Toimis kohe...

Lisan siia oma 85-aastase ämma pildi, mille nimel kogu see kammajaa eduka finaalini sõudis.



4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Mul on kaks telefoni, ühes oli sama häda kui sinulgi.
Jälle targem, nüüd tean põhjust (kas korda teha viitsin - ei tea, ei pea tähtsaks)
Aitüma!

mustkaaren ütles ...

See pilt oli seda väärt.

Bianka ütles ...

Mul on oma vanuse kohta ikka ülimalt vitaalne ämm! Saadab MMS ja puha...

Emmeliina ütles ...

selline eakas proua on suur väärtus! Süstib positiivsust ja lootust, et vananeda saab väärikalt.