esmaspäev, 6. november 2023

Mustamäe lood

Jälle kord maandus mu postkasti kiri pahastelt naabritelt Mustamäel, et korter 24-s mängitakse muusikat, liiga valjusti, et nende laps ei saa magada. Korteri omanik olen mina, ja seal elab Tom, mu elukaaslane oma tütrega. Kui tuli esimene kaebus, et muusika on liiga vali, rääkisin sellest oma elukaaslasega. Ta väitis, et see polnud kaugeltki mitte vali, aga lubas õhtuti mitte kõlaritest mängida. Andsin talle veel kõrvaklapid, millega muusikat kuulata. Ja täna tuli uus kaebus, et korterist 24 tuleb vali muusika ja laps ei saa magada. Nojah, eks ma reageerisin, nagu korteriomanikule kohane. Palusin anda täpsed kellaajad, millal muusika liiga vali oli, et teaksin, kumba süüdistada, kas Tomi või tema tütart. Ja lisasin ka selle märkuse, millest räägib laul "Mustamäe valss": "Naabrite rõõmudes olen nüüd osanik..." Nagu Tom väitis, kuulis ta kõigepealt neid hääli, kui see titt tehti ja siis lapse nuttu, nii ööl kui päeval. Aga kaevata saab ikka muusika kohta, mitte lapsetegemise või selle tagajärgedest tulnevate häälte üle. Aga kui pahandustekitaja on Tomi tütar, siis annan talle ikka täie rauaga. Sest ta on mind ikka kordades ära vihastanud.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Päkapikud ei pea seal rajoonis pikalt mõtlema, kõik sussid võib kõrvatroppe täis uhada.

w

Bianka ütles ...

Nii ta on jah. Aga mu elukaaslane pigem kannatab, kui kasutab neid.

Anonüümne ütles ...

Kui inimese eelistus on kannatused, siis põlgab ta tõesti igasugused lahendused ära.
Igale oma.

w