kolmapäev, 8. november 2023

Mis oleks, kui...

 Olukorras, kus ma praegu olen, mõtlen, et parem oleks, kui ma poleks...

Kõigepealt, kui ma poleks näinud seda VW laoautode reklaami, et odavalt jne., siis ma poleks kogu seda jama isegi mitte alustanud, et müüa oma vana auto ja osta uus.

Tegelikult täiendati mulle tehtud müügipakkumises reklaamis olnud hinnale veel mitmeid baashinnale lisanduvaid asju. Hellow, kuidas see võimalik on, laoauto on ju täielikult komplekteeritud ja peaks minema müüki täpselt sellise hinnaga, nagu reklaam välja pakub. Mitte lisama sinna 2400 ekstrasid. Hääküll, osa sellest võeti jälle hinnasoodustuse abil alla, aga kas laoauto pakkumise hind ei peaks olema täpselt see, mis reklaamis kirjas?

See oli mu esimene viga, et ma sattusin selle reklaami peale ja uskusin seda.

Aga kui mu vana auto tõstuki-ülevaatus kinnitas, et kõik on Ok, ja ma saan 1000 eurot rohkem oma vana auto eest, olin õnnelik. Sinnamaani, kui mu eks leidis kuulutuse, kus minu autoga analoogilist autot müüs firma palju kallimalt. See pani mind kahtlema ja vihastama, et mulle nii vähe pakuti.

Kui ma sellest firmaga rääkisin, siis tõmmati otsekohe selle auto hinda 16500 pealt 14500 peale. Arvasin, et see on vaid minu pakkumise allatoomiseks. Otsustasin ise oma autot müüma hakata.

Ja nüüd kahetsen seda otsust. Kui nad oleks selle hinna valguses minu auto eest 12000 eurot pakkunud, oleksin tehingu sõlminud. Aga nad jäid minu auto hinna suhtes endise pakkumise peale.

Novot, ja nüüd olen nagu vanas tsirkuse- lauamängus. Mu kuulutuse peale pole tulnud mingeid normaalseid pakkumisi, olen kaotanud veelgi oma ööund, ja mõtlen, milleks. Oleks/ poleks neid vahepealseid infokilde olnud, oleksin müünud oma auto 11000 eest ja ostnud uue auto. Nüüd olen kulutanud 55 eurot kuulutuse peale ja homme maksan 55 eurot vana auto rehvivahetuse eest. Ja mis ma selle eest saanud olen? Ainult kukkumise väljale nr.1 ehk parem, kui ma seda kõike poleks proovinud.

Oleksin õnnelik uue auto omanik ja võiksin rahulikult reisile minna.

Aga võib-olla polnudki autovahetus nii hea idee?

5 kommentaari:

kristallkuul ütles ...

Auto müümiseks on vist hetkel kehv aeg. Inimesed pole kindlad, mis automaks olema saab ja seetõttu ei julge vist hästi ostuotsuseid teha. Vähemasti kasutatud auto ostmisel. Uued ilmselt lähevad paremini kaubaks, kuna neile tuleb surmkindlalt automaksu kehtima hakkamisel lisatasu ja seda üritatakse vältida.

Ma küll arvan, et sa tegid tegelikult õigesti, et hakkasid ise autot müüma. Sel viisil on võimalik ikkagi see kasum, mis muidu läheks Mollerile, endale saada. Eeldusel muidugi, et nad selle võrra uue auto hinda ei vähenda vms. Äkki peaksid lustakama kuulutuse kirjutama, et oma auto eelised paremini esile tuua? Konkurents on selle mudeli osas vist päris tihe, aga kui sa paned oma auto hinna veidi soodsama kui samaväärse suurema läbisõiduga autol, siis ei jää see potentsiaalsel kliendil märkamata.

Kui see laoauto on hirmus megahea hinnaga, siis oleks ta vast juba ära krabatud. Kuna pole, siis ilmselt kannatab oodata :)

kristallkuul ütles ...

Tead, ma kirjutasin sulle kuulutuse valmis :D

See on sinu auto, eks? https://www.auto24.ee/soidukid/3964101

Kui jah, siis mina prooviks esialgu panna kuulutusse lisateksti. Äkki on abiks.



Otsid autot, millega on ainult pühapäeviti kirikus käidud? Siis oled selle leidnud, sest antud isendi puhul umbes nii ongi. Müüa pensionärile kuulunud ja väga hästi hoitud Tiguan.

PRAKTILISELT OLEMATU LÄBISÕIT
Sellise aastakäigu sõidukit, millel oleks nii väike läbisõit, sa teist ei leia. Sa ei pea muretsema, et hodomeetrit oleks manipuleeritud – sõiduk on Eesti ajalooga ja olnud ainult ühe omaniku valduses. Pikki sõite pole lihtsalt vaja teha olnud.

IDEAALSES KORRAS
Kõik hooldused on teostatud Molleri esinduses, see on ka dokumenteeritud. Ostueelne kontroll on juba teostatud (vastav paber olemas), sõiduk on ideaalses korras. Hakka kohe sõitma. Täkkeid ja kriime kerel pole.

KÕIK VAJALIK OLEMAS
Lisavarustuse nimekiri ei ole pikk, kuid kõik meie kliimas vajalik on olemas.
- Talvel saab istmed mõne minutiga soojaks.
- Pikemad maanteesõidud muudab mugavamaks püsikiirusehoidja.
- Parkida aitavad andurid (ees ja taga).
- Ühenda telefon Bluetoothiga ja kuula oma muusikat või tee kõnesid.

REHVID ON, VELJED KA
Autol on hetkel all suverehvid, aga väga korralikud naastrehvid saad kaasa. Nagu pildilt näed, siis on autol isegi valuveljed.

MIKS MA MÜÜN?
Kui auto on nii hea, võib tekkida küsimus, miks see müügis on. Vastus on lihtne – soovin uut, automaatkastiga autot.

Tiguan sobib ideaalselt noorele esimeseks autoks või lihtsalt kellelegi, kes soovib endale usaldusväärset sõidukit, mille remondi pärast pole vaja nii pea muretseda. Helista ja tule vaatama.

Bianka ütles ...

Aitäh, vbl. kasutan seda vahvat teksti. Aga praegu on mul kopp ees sellest müümisest. Müügikuulutisi on tuhandeid ja ostjaid vähe. Käin reisil ära ja siis vaatan, mis edasi teen.

konn, lendav konn ütles ...

Neil Tiguanidel on kuidagi veidrad hinnad üldisel foonil. Huvilisi ju ikkagi oli? Palju nad pakkusid? Mu arust - kui müüa tahad - kannataks veel tuhandeke alla lasta (aga mitte rohkem) ja ikka oleksid Molleri pakkumisega võrreldes plussis.

Bianka ütles ...

Paar pakkumist oli samuti 11000. Ma kardan, et praegu on kehv aeg müümiseks. Kui keegi tõesti tahaks osta, kaupleks ise alla. Marketplace-st tuli üks huviline, aga vaatamist kokku ei leppinud. Peale selle tulid kirjad mingitelt välismaalastelt kes algul küsisid auto kohta aga siis pakkusid laenu või muud "Nigeeria päranduse" kättesaamise abi. Sealt võtan kuulutuse maha.