reede, 12. juuli 2024

Ilmast

 Pean ütlema, et olen praeguse ilmaga rahul. Aeg-ajalt sajab vihma, mis tähendab, et eriti kastma ei pea. Ja siis paistab jälle päike, mis teeb tuju heaks. Ei ole liiga kuum, kena 20-24 kraadi.


Mu lemmikud, karikakrad õitsevad sel aastal rikkalikult. Istun terrassil ja imetlen neid. Päevaliiiliad ja liiliad teevad ka oma esimesi õisi, ootan kannatamatult, missugused mu eelmisel sügisel ostetud sibulad on. No muidugi ei pea nad esimesel aastal õitsema, nagu mu martagonliiliad tegid. Vaatasin kevadel neid mitte-liilia lehti ja mõtlesin, et mis umbrohi see on. Aga aga kui õitsema hakkasid, olid imeilusad. Tegin lapselapse lõpetamise puhuks neist isegi kimbu. Ostnud olin ma need sibulad Fairy Morning 2 aastat tagasi, ja alles nüüd näitasid esimesi õisi.


Niiet on, mida oodata.

6 kommentaari:

TT ütles ...

Ilm on tõepoolest sihuke, et paremat ei oska tahta. Tavaliselt ikka kirutakse ilma: liiga kuum, liiga külm, liiga vihmane, liiga tuuline, liiga ... Eks ole ka inimestes kinni, ma ei kahtlegi, et kui otsida leiab vinguviiul igas päevas paha ilma.

neiud ärevil ütles ...

Liiliad on minugi lemmikud ja sellel aastal õitsevad kuidagi eriti rikkalikult kuigi ma pole saanud nende eest praegu väga hoolitsedagi, aga kohe, kohe viskan oma abivahendi nurka ja siis läheb mölluks :D Mul on esimesed liiliad juba oma õitsemise lõpetanud ja ainult mõned üksikud on veel nupus.
Ilma kohta ütleks, et mina küll viriseks kui sellest kasu oleks. Armastan endiselt kuuma suve ja olen nõus isegi kastma rohkem kui oleks soe ja päikeseline. Saan aru kui sajab vihma, aga täna selline pidev pilvine ilm ei sobi mulle kohe mitte sugugi.

Emmeliina ütles ...

Tore, et oled oma lillehobile (tegelikult see vast rohkem töö) truuks jäänud. keegi tarkur ütles: tee seda, mis sul hästi välja tuleb. Jõudu Sulle.

Mina olen see päikesekummardaja, kes suvel nutab iga pilve peale ja kellel Eestis pole kunagi palav :)

Bianka ütles ...

Minu liiliad alles alustasid, kõige kaunimad trompetliiliad lähevad kohe-kohe kõik lahti.

HelveL ütles ...

Mulle meeldib väga su soeng.

Bianka ütles ...

Tänan, Helve. Tahtsin ise ka veidi teistsugust soengut kui see, mis mul kogu aeg on olnud. Ja leidsingi juuksuri,kes mulle selle lõikas. Ta asub küll Koplis ja sinna on keeruline minna, aga iga kord ikka võtan selle käigu ette. Kuni mulle läheb veel korda, kuidas ma välja näen.