teisipäev, 27. märts 2012

Oh, häda!

Pidin ma nii uudishimulik olema ja vajutama seda kutsuvat linki, et bloggeril on new look... Ma tahtsin ainult vaadata, mitte seda paugust endale kasutusse võtta.

Ja nagu uued asjad ikka, ikka, on ka see bloggeri new look Dashboard palju inetum ja ebamugavam kui vana. Pealegi olin täitsa kindel, et mu käest ikka küsitakse mingil hetkel, et kas tahad võtta seda uut jama päriseks enda blogisse? Ma oleks "ei" öelnud, aga seda kohta ette ei tulnudki ja nüüd tundub, et tagasiteed pole.

Appi! Kas ma kuidagi ei saaks vana kujundust tagasi?

Suure vaevaga leidsin üles, kus teksti redigeerida saab. Kõik reavahed on ära kaotatud ja üldse... Oh häda, tuleb vist see blogi maha jätta ja mõnda vana kujundusega blogisse kolida :DDD

Nonii, reavahed sain juba tagasi ;)

10 kommentaari:

helle ütles ...

Ma vaatan ka iga päev seda new looki linki, aga pole õnneks vajutanud. Hea, et hoiatasid. Mulle sobib kõik vana, olen ise ka:)

tyyp ütles ...

kui ma asjast õieti aru saan, siis aprillist alates on "new look" igal juhul kohal.

Bianka ütles ...

Vaatasin teises, vanamoodsas blogis ka selle sildi uuesti üle. Kuna lubatakse, et uus kujundus tuleb aprillis, ehk läheb asi nädalaga natuke normaalsemaks. Võib-olla lihvitakse veel kujundust, praegu on küll kuidagi toores ja imelik. Vana oli igatahes käepärasem.

Võib-olla siis tõesti on alates aprillist möödapääsmatu. elame-näeme :D

Emmeliina ütles ...

laadisin pilte ja kujundasin selle uue loogiga viimast lugu terve eilse päeva. Vahepeal juba tahtsin kõik metsa saata. Olen tõeliselt õnnetu ja segaduses, nagu oleks vana mänguasi pihta pandud.

Bianka ütles ...

Sina olid siis ka uudishimulik, Emmeliina! Loodame, et ka ülejäänud saavad need segadused alates aprillist endale kaela, siis on seltsis nagu segasem, õpetame üksteisele uusi trikke ;) No mis häda küll oli muuta töötavat süsteemi? Mis asi selles uues parem on? Ei tea, võib-olla aja jooksul selgub...

Linda Järve ütles ...

Mul on see uus dashboard juba hulk aega, enam ei mäletagi, mis ajast. Aga vähemasti pool aastat, kui mitte rohkem. Olin uudishimulik ja nii ta tuligi - nüüd olen harjunud ja tundub mugav.

Muidu saab praegu veel uuelt vanale ka tagasi minna, kui tahtmist on. Seal ülanurgas paremal on üks hammasratta moodi asi, kuhu klõpsates tuleb rippmenüü, kus saab vana kujunduse tagasi valida. Kuid kui aprillist niikuinii kõikidele uus kujundus tuleb, siis on vanale tagasiminekul vähe mõtet - parem uuega harjuda ja harjutada.

Hundi ulg ütles ...

Palun! Palun ärge hirmutage. Ma vihkan igasuguseid uusi nuppe.

Mitte bloggeris, vaid mujal olen ma korduvalt kaotanud oma lingikogud, süstematiseeritud fotokogud, paroolid ja salasõnad.

Bianka ütles ...

Suur tänu! Sina, Linda, oskad alati aidata! Mida sa küll sööd, et sa nii tark oled :DDD

Igatahes mina panin vana kujunduse tagasi ja loodan, et äkki jäetakse ka edaspidiseks see võimalus. No on palju ilusam küll!

Eve Piibeleht ütles ...

Ma olen ka seda uut looki mõnda aega kasutanud ja nüüdseks juba ära harjunud, kuid sellega olen nõus, et eriti Google uuendused kipuvad viimasel ajal asju ainult tülikamaks ja jaburamaks muutma.

enetimm ütles ...

Mina olen ka uut versiooni juba pikemat aega kasutanud ja ega ma vähemalt paari asjaga seal rahul küll ei ole. Muidugi võtab iga uus asi harjumist ning eks ma siis leian neid kõverteid, kuidas ikka omale meelepäraselt asju üles riputada.
Paistab samas, et need uuendajad on vist väga mures kasutajate ajutöö pärast. Targad uurijad kinnitavad ju, et me peaks kogu aeg midagi uut õppima ;)