Algas see aasta muidugi kaotusega, mis ja kuidas, ma täpselt ei mäleta, aga mu aktiivsusmonitor oli 1.jaanuari hommikul katki. Ilmselgelt kas oli maha kukkunud või olin ise vihaga selle vastu maad visanud, aga tunnistajad puuduvad. Mu elukaaslane magas sel ajal õndsat und, kui mina oma probleemidega maadlesin. Igatahes tuleb uus asemele osta.
Lükkasin seda poeskäiku edasi kuni 5. jaanuarini, siis oli selge, et kui mu öist unereziimi ei monitoorita, ei tea ma, mis kell ma uinusin, kui palju öösel ärkvel olin ja kui kaua peaksin hommikul magama, et olla uuel päeval teovõimeline. Paraku, uneteema on juba tükk aega mul probleemiks olnud, niiet see seis oli vaja taastada.
Läksin siis vaatamata lumesajule Ülemiste keskusse ja alustasin hinnavõrdlusega. Kuna ma oma eelmise Fitbit aktiivsusmonitoriga rahul ei olnud,otsustasin Tomi soovituse järgi odava hiinaka osta,. Nii ma tegingi,mu Xiaomi Smart Band 7 maksis 59,99.
See, et paksus juhendite raamatus eestikeelset juhendit polnud, mind ei üllatanud. Ei leidnud ka ingliskeelset juhendit, hakkasin asja käivitama venekeelse juhendi järgi. Vähe sellest, et see nii väikses kirjas oli, polnud seal kajastatud olulisi momente installeerimisel.
Esimene kord jäin toppama seal, kus oli vaja mu konto aktiveerida. See link ei töötanud ja küsisin nõu klienditoelt Hiinast. Kästi teha kuvatõmmis oma murest. Polnud seda varem teinud ja nüüd sain selles osas targemaks ja saatsin pildid ära. Seepeale vastati mulle, et ju ma olen konto tegemise juures eksinud millegagi ja saadeti mulle õpetus. See oli mul nagunii olemas. Aga kas ma pean vana konto ära kustutama ja kas saan oma e-maili kasutada otsast alustades uue konto tegemiseks, seda ei öeldud. Tegin siis igaks juhuks uue gmaili konto endale, juhuks kui vanaga ei õnnestu.
Täna on 08.jaanuar, ma olen Hiina klienditoega vahetanud 2 kirja, millest kummastki abi pole olnud ja lõpuks oma loogika abil suutnud seadme käima panna. Pärast konto kustutamist sain uue konto tehtud, ja aktiveeritud, aga telefonist kontole sisse logida ei õnnestunud. Ütles, et serveri viga. Proovisin siis järgmine päev uuesti, ei midagi. Vahetasin paroole, aga kasu sest polnud. Lahenduse leidsin seetõttu, et arvutis mul õnnestus kontole sisse logida. Sain aru, et telefonis pakutakse mulle vana, kustutatud kontot ja sinna muidugi sisse ei saa. Aga kontot vahetada ka ei saanud. Lõpuks mõtlesin ise välja, et installisin telefonist selle äpi maha ja laadisin ta uuesti. Nüüd sain pihta õigele kontole.
Seejärel olin ma niikaugel, et oli vaja siduda (bind) mu uus aktiivsusmonitor mu telefoniga. Ja see ei õnnestunud, ei esimesel ega ka kümnendal katsel. Telefonis näitab, et seade on Bluetooth nimekirjas olemas, aga ikkagi ühendamine ei õnnestunud.Siis järgisin kusagilt foorumist leitud soovitusi, et võta Bluetooth nimekirjast vana seotus maha ja tee nutikellale restart. Ja vat siis lõpuks see sidumine õnnestus..
Suur võit! Hurraa mulle!
Kolm päeva võib ju tunduda üsna väike aeg uue asja käivitamiseks, aga minu arust on see lubamatu. Juhend peaks selgelt juhtima kasutaja õige lahenduseni ja pakkuma variante probleemide ilmnemisel. Mina pidin 3 päeva oma närve raiskama ja olin homme valmis esindusse minema, et tehke see asi mul korda.
Vot just sellise jama pärast ei taha ma välja vahetada ühtki arvutit ega seadet, sest sa pead päevade viisi jahmerdama nende töölesaamisega.
Lähen nüüd põnevusega magama, et näha, kuidas uus seade seda kajastab. See oligi mu põhiline vajadus selle aktiivsusmonitori järele.
5 kommentaari:
Ostsin uue arvuti, möllan ja seadistan, aru naisterahvana midagi ei saa, noortel-närvilistel pole minu jaoks kannatust.Neljast jamast, mille pärast ostsin, on kolm järjekindlalt alles. Küll on raske see vana inimese elu...
Mul on lugeda isegi nii painav ja kurnav, et pidin iseendaga võitlema, et lõpuni jõuda. Täiesti ausalt-kindlalt, ma poleks eales nii kaugele jõudnud, müts maha su ees.
Mul oleks vaja ka uus läpakas osta, sest vanal on Windows 7, ei tee enam ID allkirjastamist. Kuna see on vana kah, siis eks ma ühel heal päeval pean selle ette võtma. Aga see installimine, kolimine jne. on paras katsumus. Miks kõik peab kogu aeg uuenema, ma hea meelega oleks vanaviisi edasi. Aga ei lasta.
Kusjuures peab ütlema, et nutikell ise on täitsa mõnus. Mu uneandmed kandis kenasti telefoni üle kohe, mitte mitme tunni jooksul ja jupikaupa, nagu vana Fitbit mõnikord tegi. Ja kui ma arvuti taga pikalt istuma olin jäänud, käskis mul kõndima minna ;) Ma siis läksin trepist alla ja tegin kohvi.
Ma emale ostsin sama firma eelmise ehk siis smartband 6 versiooni, ta väga rahul.
XIAOMI smartband 7 Ingliskeelne kasutajajuhend:
https://manuals.plus/xiaomi/smart-band-7-activity-bracelet-manual#axzz7pucsY3eU
Endal endiselt Huawei 3 põlvkonda vana aktiivsusmonitor, odav, täpne, mugav, kõige mõnusama graafikaga moblaäpp mida olen näinud, statistika hästi selgelt, lihtsalt ja loogiliselt esitatud. Fitbit pole täpne ja selle moblaäpp ei sobi mulle üldse.
Aga abi ürita nüüd ChatGPT käest küsida ;)
Ma nüüd tükk aega puhkan tehnoloogiauuendustest. Ma kardan, et see Hiina klienditugi oli ka robot. Meie kodumaal tundub, et klienditoe vestlustes veel vastab inimene. Minu arust masin inimese vastu ikka veel ei saa
Postita kommentaar