neljapäev, 7. september 2023

Eneseületus

Viimasel ajal on mu meeleseisund väga sarnane mu teismelisele lapselapsele. Olematu enesekindlus, oma väljanägemise vihkamine ja vähene entusiasm kuhugi minna või midagi teha. No ja kui siis saabus teade, et mu ID-kaart vajab uuendamist, tähendas see minu jaoks suurt eneseületamist. Sest selleks oleks vaja teha uus dokumendifoto. Aga kuna mu peegelpilt oli talumatu, siis kaalusin isegi paluda, et pange uuele dokumendile eelmise ID kaardi pilt. Kartsin aga, et see nipp läbi ei lähe. Juba tookord põdesin ma selle pildi tegemist, sest pead põrnitsema otse eredas valguses kaamerasse, ei mingit naeratamist ega peapööret, suures plaanis näha kõik kortsud ja muud vananemise ilmingud. Lõpuks sai pilt sai siiski üsna talutav, või õigemini harjusin sellega ära. Alles see oli, ja 5 aastat on lennates läinud ja jälle vaja pilti teha. Võtsin hoogu oma paar nädalat, aga täna tegin ära. Sai nagu sai, keda see peale minu ikka kotib. Ja nooremaks ei lähe meist keegi.

11 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Millegipärast ajab naerma🙂 Mõlemad pildid on lõbusad.

Bianka ütles ...

Mitte lõbusad, vaid jubedad. Nagu dokumrndifotod ikka ;)

Emmeliina ütles ...

oot-oot, kumb pilt siis viie-aasta tagune on, ausalt?

Bianka ütles ...

Tänan, Emmeliina! Vasakpoolsem on 5 aastat vana. Aga nagu ma lugesin EE artiklist Kai Saksa kui gerontoloogi arvamust vananemisest, siis ta väitis, et kui miski sind hakkab su välimuses häirima, nagu allavajunud silmalaud, siis seda on võimalik lihtsa operatsiioniga korrigeerida. agu ta ise on teinud ja ilmselt teen ka mina. Kusjuures tean Kaid ülikooliajast ja ta oli üks kõige ilussmini

Bianka ütles ...

... läks lendu enne lõppu "vananemisele mitte allaandev naine" oleks veel pidanud eelmise kommentaari lõpus olema

HelveL ütles ...

Heh, ma arvasin piltide vanust vastupidi. Seega ära muretse, nooremaks lähed.
Mind õnneks veel ei häiri vananemine. Kui mitte arvata 4 aasta tagust autojuhilubade jaoks vajalikku arstlikus kontrollis käiku. Siis näppis nooruke meesarst arvutihiirt ja teatas, et kümne aasta pärast olen ma seitsekümmend. Narr, kas ta arvas, et ma juba kuuekümneselt nii seniilne, et arvutada ei oska! :P

Bianka ütles ...

No see uudis teeb küll headmeelt. Elame veel!

Kui hakkasin iseteeninduses ID kaarti taotlema, öeldi, et mul pole kehtivaid sõrmejälgi ja pean ikka teeninduspunkti kohale minema. Eelmine kord võeti küll sõrmejäljed, aga kui need enam ei kehti (ei tea miks), siis tuleb minna.

Saba oli uksest välja, aga nagu selgus, läks see kiiresti. Mind suunati kioskisse ehk kabiini, kus automaatika tegi nii pildi, võttis sõrmejäljed kui laskis anda allkirja. Ütlesin, et mul on pilt olemas, aga nad ütlesid, et pärast võin iseteeninduses selle ära vahetada, kui tahan. Kusjuures kuigi ma polnud ei meiki peale pannud, ega isegi juukseid kamminud, tuli pilt täitsa korralik. Niiet järgmisel korral võib vabalt ka seal pildi teha, see ju tasuta.

Yxkb ütles ...

Ma ei tea, kas sa tahad seda lugeda, aga mõtlesin sinu pilti vaadates, et sa mõjud turvaliselt.
Ma julgeks sind kõnetada ja ma usuks, et sa ei valeta mulle ja et sa tuleksid näiteks 23.04 kell 18 (suvaline veel kauge kuupäev) kohale, kui me praegu selles kokku lepiksime.
Sinus on veidi ka sellist "I´m really tired of your bullshit" pilku selles tõsises pildis. Et tõenäoliselt sa ei lase ennast kohe petta.

Bianka ütles ...

Pildid kustutasin ära, sest see pole mingi tutvumissait. Kohtun ainult nende inimestega, keda bloginduses tundma olen õppinud.

Skarabeus ütles ...

"... suunati kioskisse ehk kabiini, kus automaatika tegi nii pildi, võttis sõrmejäljed kui laskis anda allkirja."---Issake,kus selline koht on? Mul vaja voodihaige ema kuskile ID-kaarti ajama saada,ilmselt koos voodiga:D

Bianka ütles ...

Tallinnas Tammsaare tee teeninduspunktis oli. Sama peaks ju olema kõigis PPA teeninduspunktides üle Eesti.