reede, 18. august 2023

Kontsert vol.2

 Kuna Bonnie Tyler kontserdil minu lemmiklaulu ei esitanud, siis läksin eile õhtul Youtube`i et see laul uuesti kodus üle kuulata. Seda enam, et mu uus muusika kuulamiseks mõeldud soundbar tahtis veel testimist. Teleka ees laual on üks pikk kõlar ja kõrval kapi peal bassikõlar. Olin mänginud muusikat nii, et oma telefonist Bluetoothi abil saatsin signaali kõlaritesse, aga polnud eriti efektne. Seekord valisin telekasse sisseehitatud Youtube ja selle heli tundus hoopis parem olevat.


Eile sattusin mingi juhuvaliku peale, kus mulle pakuti ilmselt neid artiste ja laule, mida varem olin kuulanud. Muidugi sain kätte ka oma lemmiklaulu "Fools Lullaby".  

 Lisaks palju teisi häid lugusid.Viimasel ajal pole ma eriti enam muusikat kuulanudki, eelistan vaikust või filme. Nüüd aga olin täiesti lummatud sellest helikvaliteedist ja õhtu möödus lennates. Magama ei saanud enne keskööd, kõik tööd jäid tegemata, mida kavatsesin. Täna asusin süstemaatilisemalt muusikat otsima. Ja leidsin Donauinselfesti kontserdi, mis toimus juunis Viinis. Kava oli pea-aegu sama, mis meilgi, ainult et rahvast oli tohutu palju, mitte nagu meil, väike platsitäis. Eks põhjuseks võis olla see, et nende festival oli tasuta ja meil oli samal õhtul teine kontsert Lauluväljakul, mis publiku endale meelitas. Igatahes sain ma mõnusalt oma diivanil kontserdi veelkord üle vaadata.

 

Kommentaare ei ole: