neljapäev, 23. detsember 2010

Mina olen jõuludeks valmis!

Niimoodi ütleks mu jõulukaktus, kui ta rääkida oskaks. Nii suure uhke õitesülemiga pole ta varem kunagi täpselt jõuluajaks maha saanud. Kui küsite, et kuidas ma ta nii osavalt ajatasin, siis vaikin salapäraselt. Tegelikult pole mul õrna aimugi.

Mina ise olen kah täitsa valmis, isegi natuke äraõitsenud või üleküpsenud ;) Siiski suudab elu mind ikka veel uute ja ennenägematute elamustega üllatada. Kujutate pilti, mulle tuleb elus esimest korda päris jõuluvana! Parem hilja kui mitte kunagi :D Ei aita siin küpsus ega miski, hirm on nahas, kas salmilugemine ikka korralikult välja tuleb. Nöpsiku ees ei või häbisse jääda, temal on lausa mitu salmi peas. Nii eesti- kui rootsikeelseid. Aga eks ta on juba mõne korra saanud jõuluvana ees esinemist harjutada ka...

Kingituste ostmisega oleme pisut liiga hoogu sattunud. Kui hakkasime jõuluvana kotti ette valmistama, siis selgus, et vist ei tahagi kõik ära mahtuda :D Kott on muidu väga uhke, koduekstrast leidsin.

Tööl saime üllatuse osaliseks. Kui mu sõbranna küsis,et kas teil ka jõulupreemiat makstakse, siis vastasin veidi õelalt, et ega me riigiasutus pole. Täna selgus, et ka eraettevõtjad pole üksnes ahned vereimejad. Kuigi nemad maksavad seda preemiat OMA taskust, mitte mingist "kokkuhoitud reservist", on jõuluhärdus ka nende südamesse pesa teinud. Tegelikult on meil jõulupreemia ära jäänud kogu firma ajaloo jooksul vaid eelmisel aastal. Ja vana dokumendi põhjale uut käskkirja vormistades märkasin, et summad olid isegi suuremad kui 2008.aastal. Masu pole küll veel läbi, aga selgroog sai tal sel aastal murtud.

Olen nii küps ja kogenud kui olen, aga ikka ei suuda kõiki vigu vältida. Kuna eile jäi kuusk ajapuudusel toomata, siis mõtlesin täna töölt tulles selle "möödaminnes" Lõunakeskuse juurest kaasa haarata. Oo, püha lihtsameelsust! Selle kavatsetud "ilusa kuuse" valimisest polnud juttugi, sest kuuski oli väga vähe, ja parkla silmini täis. Sealt väljasõidu ummikust ma parem ei räägi. See, et minusuguseid naiivseid inimesi palju on, ei lohutanud... Aga nüüd olen kodus, kuusk on ikkagi olemas ja jõulud võivad tulla!


Häid jõule kõigile!

11 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Ole mureta, Tallinna kandis olevat kuused juba üleeile igalt poolt otsas olnud...
Häid jõule!

kukupai ütles ...

Ei olnud need kuused siin pealinnas otsas midagi, mina sain kah kätte ja Nõmme turul igatahes on varu selline, et jätkub jaanipäevani :D Tartumaalt toodud muide...

Bianka ütles ...

Eks ta ole, kuuski on, ja tahtjaid on, aga nad ei asu ühes ja samas kohas...

neiud ärevil ütles ...

Minul astus täna päkapikk uksest sisse ja tõi kuuse.Kohe selline päris, südamlik päkapikk.Pidasin ka just aru kas minna kuuske ostma või mitte.Juhani puukoolis oli ilusaid kuuski muidu küll veel.Piparkoogid tegi mu laps valmis,kapsad on ka tehtud.Homme tuleb 1 suuremat sorti küpsetamine ja siis olen ka jõuludeks valmis.
Ja päris jõuluvana käib mul lasteaias juba 17 aastat.Olen staašikas salmi lugeja.

muusake ütles ...

Räägitakse jah, et kuused läbi, aga eks see ole taas ajastuse küsimus. Enne eilset oli ikka mõnes kohas veel midagi. Aga meile tõi issi Haapsalu maantee äärest kuna töötee viis sealt juhuslikult mööda... ;) Rõõmsaid jõule!

Bianka ütles ...

Selle kuuse valimise aktsiooni võtsin ma enda peale sel põhjusel, et minu meelest ei osanud mees möödunud aastal piisavalt ilusat kuuske välja otsida. Ja nüüd pean selle aasta kuuse kohta häbelikult nentima, et... on nagu on :D

Helve ütles ...

meie pere kuusk on hästi kunstipärase võraga. mittetraditsioonilisega.

häid jõulupühi!

helle ütles ...

Ja tulgu nad - jõulud ja uus aasta - nagu kord ja kohus. Kõik välised tingimused on loodud.
Rikkalikku!

Köögikata ütles ...

Meil käis issi lastega metsast kuuske otsimas ja esimest korda tuli koju just sellise kuusega, mis on minu arust see kõige õigem jõulukuusk - tugevad oksad, tihedad pikad okkad, mitte liiga tihe võra (et oleks ikka ruumi ehete riputamiseks ka). Kahjuks on lapsed veel natuke liiga väikesed ja topivad liiga palju erinevaid ehteid kuusele, aga armas on ikkagi. :o)
Aga algul me plaanisime ka minna Kehrasse tallu kuuske ostma, et mets liiga lumes, paraku olid seal juba mitu päeva tagasi kuused otsas. Tegelikult mitte paraku, vaid õnneks. :o)
Kingikott sai meil ka tänavu liiga rikkalik. Põhjuseks see, et plaanisin kulusid hajutada ja hakkasin kinke juba oktoobrist hankima...
Häid pühi!

helle ütles ...

Jõulud ammu möödas. Uue aastani mõni päev aega. Jõuad ühe meemi ära täita.

YksikHunt ütles ...

Head vanaaasta lõppu. :D
Paar tundi ongi teist veel jäänud.