Seda nimetan ma juba häbematuseks. Ma saan aru, et kui klient on korra võrku püütud, siis saadetakse talle aina uusi pakkumisi. Aga see strateegia, mida kasutati minuga nüüd, on üle igasuguse taluvuse piiri.
Viimane kord tellisin firmast Natural Pharmaseuticals mingi ajuvitamiini. Noet kuna mu hajameelsus aina kasvab, ehk on sest abi. Ei tea, kas aitas või mitte, aga aastavarust, nagu nad saadavad,on mul ära tarvitatud pool. Teise poole söön kunagi kevadel, kui ma teisi toidulisandeid, nagu D-vitamiin ja glükosamiin enam ei võta. Ma olen nagunii tüdinenud nende lõpututest pakkumistest, mis järjepidevalt mu postkasti potsatavad. Kavatsesin just helistada ja öelda, et ma ei taha enam neid reklaame. Aga enne, kui ma seda teha jõudsin, tuli uus kiri. Sedapuhku õhem kui tavaliselt. Sest pakuti sedasama, mis ma juba korra olin tellinud ehk Memo Complex aastavaru. Ma ei oleks seda enam tahtnud, aga õnneks lugesin siiski kirja läbi, enne kui prügikasti viskasin. Seal öeldi, et nad on juba minu jaoks uut saadetist koostamas ja "ma ei pea midagi tegema" ehk oma tellimust kinnitama. See lihtsalt tuuakse mulle kohale ja mina pean ainult maksma. Ma vihastasin ennast siniseks. MA EI TAHA SEDA! ja te ei saa seda mulle lihtsalt niisama saata. Ma isegi ei hakanud uurima, kas või kuidas ma saaks selle neile tagasi saata.
Kuna kirja sain laupäeval, siis pean oma viha esmaspäevani vaos hoidma. Siis saan helistada klienditeenindusse ja öelda, et olgu omaette. Ma ei taha neilt KUNAGI enam midagi tellida.
Teine häbematu agressiivne müük potsatas mu meilboksi. Seal väideti, et olen tellinud mingid püksid mulle tundmatult firmalt. No ei mäleta küll sellist tellimust. Ja isegi, kui ma oleks poolunes midagi sellist teinud, siis ma olen väga ettevaatlik selles osas, et tundmatult firmalt ma ei telli nii, et pean oma krediitkaardi numbri andma. Seda olen ma ainult kahel korral teinud, üks kord viirusetõrje tuntud firmale ja teiseks Netflixi tellimise eest. Mingist suvaliselt kaubapakkujalt ma kohe kindlasti selle skeemi kohaselt ei osta. Kontrollisin hirmuga üle, et ega mu ühegi pangakaardi 4 viimast numbrit pole need, mida selle tellimuse peal näidati. Ei olnud, isegi mitte mu hiljuti aegunud kaardil mitte. Blokeerisin selle meiliaadressi ära ja siis tuli veel hoiatus, et olge ettevaatlik selle aadressiga. Kuna see meil kadus seejärel mu inboxi nimekirjast, siis ei saa ma ka seda teiega jagada.
Selline agressiivne müügistrateegia on minu arust lubamatu, nii esimesel kui teisel juhul.
5 kommentaari:
Lubamatu moraalselt aga paraku tavaline. Selle ilma sinupoolse tellimuseta saadetavat kraami ma lihtsalt ei võtaks vastu ja kogu moos. Nende asi muretseda, mis edasi saab. Ju loodavad, et oled tänu nende rohtudele juba nii hajameelseks läinud, et niikuinii ei mäleta kas tellisid või mitte. Leplikud kliendid on kõige lihtsam saak. Hoopis omaette teema, kas üldse on olemas rohtusid, mis mälu paranada võiks.
Ma olen hädas helistajatega, kes pakuvad kaupa. Vahel vastan, kui vaatan, et ei jäta järele. Mõnikord on juhtunud, et kõne on oluline, aga enamasti pakutakse midagi müüa. Vanemad naised, umbes nagu mina ise. Saan aru, et tahavad pinsile lisa teenida. Kui olen kõne vastu võtnud, siis ma kohe ära ei viska toru. Kuulan natuke aega ja siis lõpetan viisakalt. Mul on paar tüüpvastust. Üks näiteks on, et tütar ei luba mul raha kulutada ja võõraste kõnedele vastata. Teine variant - tütar toob mulle kõik vajalikud ravimid ja toidulisandid. Lapsik, aga jätavad kohe jutu katki. Veel pidi aitama toidulisandite puhul, kui küsida, mis on lähteained ja kust pärit on. Üldiselt muidugi ei viitsi nendega jamada.
Aiiii - see Helle vastus on hea, et lapsed ei luba kulutada:D Ma olen seni vastanud "aitäh, ei huvita," aga lusti ja lõbu pärast võiks ka lapsed mängu tuua:)
Ma olen üritanud öelda, et tõmmake minu number oma nimrkirjast maha, ma telefonipakkumistest nagunii midagi ei osta. Mõnikord olen öelnud, et saatke info meille, aga reeglina vastatskse et nemad meilitsi ei suhtle.
Üks toidulisandite pakkuja oli eriti nahhaalne. Ütles et saadab mulle tasuta näidise. Saatiski, aga hiljem hakkas helistama, et mul on võlg tasumata. Nimelt kaubanäidis oli tasuta, aga saatmiskulu ligi 10 eurot, millele hakati veel intressi lisama. Maksin pika vaidlemise peale selle võla ära, muidu pannakse veel maksehäirete registrisse.
Telefonimüüjatega on väga lihtne - kui saan aru, et tegu müügikõnega (ja sellest saab ju kohe aru), siis katkestan kõne ja blokeerin numbri. Ma isegi ei ütle neile midagi. Samamoodi käitun kaubanduskeskuste müügimeestega, ma lihtsalt ignoreerin neid. Mõni aktiivsem üritab teele ette astuda, siis astun lihtsalt mööda. Mul ei ole mingit probleemi nendega ebaviisakas olla.
Postita kommentaar