reede, 14. jaanuar 2022

Aga minu arvamus?

 Eks ma ikka saan arvamust avaldada, nii blogis, FB-s ja ka päriselus. Aga seda juhtub harva, kui mõni uuringufirma minu arvamust teada tahab.

Eile siiski nii juhtus. Helistati, kas mul on aega vastata mõnele  Norstati uuringufirma küsimusele. Hetkel oli mul  kiire ja siis lubati hiljem helistada. Kui uus kõne tuli, olin valmis andma oma panuse rahva meelsuse uurimisse.

Küsiti, kus ma elan, vanust ja kui jutt jõudis hariduseni, öeldi, et aitäh, selle grupi liikmete arv on juba täis. Olin nagu tiba pettunud, jälle minust ei sõltu midagi. Aga järgmine kord, kui peaks veel küsitama, võtan oma haridust madalamaks, et saaksin valimisse sisse. Ja siis aitaksin ühtlasi kaasa selle malli murdmisele, et madalama haridusega inimesed eelistavad EKREt. 

Aga noh, vaatasin neid uuringutulemusi, eks nad ole ilma minu arvamusetagi täitsa normaalsed.


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ekre on pööraseks läinud küll, aga vanasti siiski oli kuulatav. Eriti, kui vana-Mart midagi jauras, siis see jauramine läks IKKAGI lõpuks täide!