esmaspäev, 17. juuli 2023

Naabrid

 Üldiselt on mul naabritega vedanud. Kenad vaiksed inimesed, kes harva külalistega aias pidu peavad. Sama kehtis ka mu tagaaiaga piirmevate naabrite kohta. Olgugi et venelased, aga ikkagi inimesed...

Varem tegi mind murelikuks see, et nende peres olid mingid probleemid, kui kohal oli mees, polnud naist, ja vastupidi. Üldiselt käib mees 3 kuud kaugel väljamaal hästitasuval tööl ja siis on mõne aja kodumaal puhkusel. Ei ole küll minu asi, aga seda ma ütlen (nagu Alma Peterson), et poeg kasvab enamasti isata. Ja siis mõtlesin, et kui nad lahku lähevad, kes siis sinna kolib.

Novott, aga selle aasta kodukülastuse ajaks tundusid suhted peres head olevat. Mis tähendas, et nädalas olid umbes 3 korda külalised. Ja kuna head palka teeniv mees lasi oma maja umbes 3 meetrit suuremaks ehitada (meie suunas), lisaks juurde terass, mis muidu oli maja teises küljes, siis asusid nad oma külalistega samahästi kui minu aias, ehk 20 meetri kaugusel minu terassist. Ehk kogu see venekeelne möla oli nagu minu oma koduaias,

Ja praeguses putinismi-valguses on vene keel mulle vastyunäidustatud. Laupäeval suutsin ma oma ärritust maha rahustada sellega, et panin pähe kõrvaklapid ja kuulasin muusikat telefonist. Kui sama jama kordus pühapäeval, ei suutnud ma oma pahameelt enam vaka all hoida, püsisin toas, kuni nende pidu läbi sai. Ei, ma ei öelnud neile midagi, aga kõik me ülejäänud naabrid ei lõuga õues. Oh,these russians..

Täna oli vähemalt vaikne ja loodetavasti läheb pereisa jälle oma väljamaa-tööle. Siis on vaikus majas. No muidugi peab tunnistama, et nad ei ole joodikud, ei lase vene muusikat ja lõpetavad oma peo mõistlikul ajal.

Aga ikkagi, ma vihkan antud asjaoludel venelasi ja vene keelt- Mis parata. Paar maja edasi lõugavad eesti lapsed ega ärrita oma lärmiga mind kaugeltki samavõrra.

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

"... kogu see venekeelne möla..."--jehh! Ma töötan põhimõtteliselt "vene pundis" ja pean seda taluma päevad läbi,kusjuures üks on ukrainlane(enne oli justkui Ukraina venelane,aga nüüd sai vanast peast ukrainlasele mehele ja on "täisukrainlane", sestap lahkhelisid veel rohkem).Kirjutasin ükskord kogu eesti ajaloo vene keeles alates kuskilt 1200a. paberile ja pistsin igale ühele nina alla,et nad midagigi meie ajaloost mõikaks,aga nad on NII ajupestud oma koolitundide ja batka-usuga,et neid ei paranda haudki.No kui juba M.Klenskaja vend ütles raadios,et eestlased olid puu otsas alles,kui venelased sisse tulid,no mida rääkida...Aga et nad on häälekad ja jutukad,siis jah, meie temperament sellele vastu ei saa.

Emmeliina ütles ...

minuga on niisamuti st. vene keel kohe kriibib kõrvu. Näiteks SEBE bussijuhid on pea kõik umbvenelased ja siis vestlevad "omadega" nii et buss kajab. Ka Viimsi Grossi poe müüjad ei tule kõikide ostude letimüügiga toime, isegi veini hind ei aita, sest numbreid nad ilmselt ei tunne. Kuidas neid umbkeelseid ikka veel nii palju on???