kolmapäev, 14. detsember 2022

Jõulumeeleolus

 Tahad või ei, jõulud saavad su kätte niikuinii. Kui mu tervis juba veidi parem oli, läksin Ülemiste Keskusse. Ostsin Rimist soodsat kala- liha ja külastasin ka Koduekstrat. Vaja oli mul kolmnurkset advendilampi, sest eelmine enam ei süttinud. Mul ei jätkunud kannatust välja selgitada, kas ja missuguses pirnis viga on. Ostsin lihtsalt uue, aga selgus, et välja näeb see samamoodi, aga sisu on teine.  Varem oli mul lamp, mis käis pistikust elektriga, aga uuel põlevad 7 pirni kahe AA patarei abil. Ma ei usu, et sellega nad kogu jõuluaja vastu peavad, isegi, kui ma nad ööseks välja lülitan. Lisaks ostsin ma uue led-lampidega valgusketi, mille panin oma maja sissepääsu sammaste külge. Mulle see kombinatsioon hullult meeldib. Nagu astuksid unelmate väravast õnnemaale. Eelmisel komplektil läks 1/3 lampe läbi ja järgijäänud jõulumeeleolu tundus vähevõimekas.


Taustal on muud talverõõmud ehk kõrged kokkukühveldatud lume vallid.

Täna aga tundsin ehtsat jõuluootust. Pereringis käib ikka ringi tont "mida sa jõuluks tahad". Ja kuigi ma üritan väita, et jõulud on lastele, mulle pole midagi vaja, ei pääse ma nii lihtsalt. Saigi siis kokku lepitud, et tuleb lõhn ja raamat. Aga õige meeleolu lõi see, et nii lõhn kui raamat olid sellised, mida ma varem polnud  nuusutanud ega lehitsenud. Lõhn sarnanes küll ühe varemkasutatuga, aga siiski oli erinev mark. Seega on oodata avastamisrõõmu. Mis puutub raamatusse, siis ma tunnen autorit, aga tema elulooraamatut pole ma veel lehitsenud. Pühendusega eksemplari saan kätte jõuluõhtul (kui muidugi pakiautomaadist see kohale jõuab). 

Nii ma täna tundsingi jõulurõõmu ja -ootust, et saaks juba oma kingitused kätte. Ja kuigi ilmataat avas oma lume-kingikoti jälle õhtul pärast seda, kui mul kõik varasem lumi oli kokku kühveldatud, jätkus mul silma ja nautimist sellele ilusale lumesajule. Vaevanägemise osa tuleb hommikul.




2 kommentaari:

SG ütles ...

Ilus on jah.

Emmeliina ütles ...

Et seda tunnet ikka jätkuks!